Омельчук Ю. О. Контекстологічний аналіз медіатекстів (на матеріалі псевдоновини «Conspiracy Theorist Convinces Neil Armstrong Moon Landing Was Faked»

  • Сучасні засоби масової інформації нині насамперед пов’язують з Інтернетом, адже саме у
    Всесвітній мережі можна якнайшвидше дізнатися про найостанніші події, прочитати
    найсвіжіші та найактуальніші новини. У зв’язку з тенденцією до падіння тиражів щоденних
    друкованих видань та здатністю інтернет-мережі оперативно висвітлювати інциденти та
    сенсації остання стає найбільш затребуваною новинною платформою медіапростору.
    Досить популярними серед інтернет-користувачів є матеріали гумористично-сатиричного
    спрямування, глузливо-іронічні повідомлення – фейкові новини. У статті з’ясовано поняття
    “фейк”, досліджено специфіку функціювання англомовних псевдоновин у медіапросторі,
    зокрема прослідковано їхній перлокутивний ефект на суспільство, встановлено текст-
    типологічні ознаки морфологічного, лексико-семантичного, синтаксичного, графічного
    контекстів медіатекстів англомовних фейкових новин.
  • Завантажити повну версію