Чуланова Г. В., Воронько А. В. Реалізація мовної гри на лексико-семантичному рівні в англомовних рекламних слоганах

DOI: https://doi.org/10.21272/Ftrk.2018.10(3)-12

  • Стаття присвячена мовній грі та її реалізації в рекламних гаслах. Аналізується прагматична орієнтація текстів англійських слоганів. Визначається використання засобів на лексико-семантичному рівні для створення впливу на реципієнтів та представляються прагматичні та маніпулюючі особливості, які створюють емоційну реакцію одержувачів за допомогою словесного компонента. Описано роль мовної гри як засобу привернення уваги клієнтів на структуру лозунгів.
  • мовна гра, мовні засоби, слоган, реципієнт.
    1. Barabash, V. (2004). Advertising and marketing. M.,– 437 p.
    2. Bobrov, V. B. (2004). The English-Russian dictionary of advertising and marketing. Moscow: Russo.
    3. Crompton, (1998). Workshop of advertising text. Moscow.
    4. Cuddon, A. (2013). A dictionary of literary terms and literary theory. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons.
    5. Feofanov, A. (2003). Modern advertising. Togliatti, Russia.
    6. Hornby, A. S., (2001), Oxford advanced learner’s dictionary (6th ed.). Oxford: Oxford University Press.
    7. Ilyasova S. V. & Amiri, P. (2009). Language game in the communicative space of the media and advertising. Moscow.
    8. Krisanova, A. (2007). The addressability factor in advertising discourse. Scientific Bulletin of Lesia Ukrainka Volyn National University. Volyn.
    9. Myers, (2013). Words in Ads. London: Hodder Arnold.
    10. Shakhovsky V. I. (2008). Linguistic theory of emotions. Moscow: Gnosis.
    11. Snihovska I. E. (2005). Mechanisms, means and techniques of language game in modern English: author’s abstract. dis … Candidate philol Sciences: special 10.02.04 “Germanic languages” / I. E. Snihovskaya. – Zaporizhya,– 20 p.
    12. Wittgenstein L. Blue and brown books: preliminary material for “Philosophical Studies” / L. Wittgenstein. Trans. into English. Surovtseva VA, Itkina V.V. –Novosibirsk: Siberian University Publishing House, 2008. – 356 p.
    13. Yurkovska M. M. The Discourse of Animation Comedy / M. M. Yurkovska. – К., 2011. – 20 с.
  • Завантажити повну версію